zondag 7 februari 2016

Populaire vraag: Luchtige Letters 2016

Dag David, Dag Fons,

Hoe is't?

Hoe is't?

Hoe is't?

Hoe gaat het nog met je?

Dat willen ze niet echt weten!

Ik antwoord al lang niet meer
En meestal zijn ze heel gauw
De vraag alweer vergeten

Neen echt, zeg eens
Hoe gaat het met je?
Op een schaal van één tot tien
Misschien een vijf of zes

Oh dat is niet veel!

En die heb ik de rest
van de avond
ook niet meer gezien

Hoe is’t?
En met de kinderen en je man?
De onze is een primus in Latijn
Dus van mij hoor je geen geklaag
Morgen vertrekken we naar Japan
Druk druk druk!
Oh ja, wat was ook weer de vraag

Zelf vraag ik het niet meer
En ook dat valt hen niet op
Blijf glimlachen, de hele avond lang

Neem afscheid en doe alsof
ik heb genoten van het gezwets
en hun lege kop

©San












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.